اخبار

توسعه کارگزاری‌ها و برون‌سپاری خدمات باید موردتوجه قرار گیرد

توسعه کارگزاری‌ها و برون‌سپاری خدمات باید موردتوجه قرار گیرد
نایب رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی تقویت کارگزاری‌ها و واگذاری امور بیشتر به آنان را منجر به ارتقاء خدمات تأمین‌اجتماعی و رضایتمندی بیمه‌شدگان دانست و بر توسعه کارگزاری‌ها و توجه بیشتر به برون‌سپاری خدمات تأمین‌اجتماعی تأکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سیدعبداله عمادی در جلسه مجمع عمومی کارگزاری‌های رسمی تأمین‌اجتماعی استان تهران از رسیدگی به مشکلات کارگزاری‌ها در هیأت‌مدیره تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: تقویت کارگزاری‌ها می‌تواند راهکاری برای بهبود خدمت‌رسانی به جامعه باشد و در جایی که امکان فعالیت کارگزاری وجود دارد باید از تأسیس شعبه جدید پرهیز کنیم.
وی از افزایش حق‌الزحمه کارگزاری‌ها در سال‌جاری خبر داد و گفت: با بررسی قیمت تمام شده خدمات و هزینه‌های کارگزاری‌ها اقدامات لازم برای رفع مشکلات آنان در دستور کار قرار می‌گیرد.
مدیرکل دفتر کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه راه‌اندازی کارگزاری‌ها را زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات تأمین‌اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: با توسعه کارگزاری‌ها شاهد افزایش رضایتمندی مخاطبین هستیم و برون‌سپاری خدمات تأمین‌اجتماعی به کارگزاری‌ها مجال فعالیت مناسب شعب برای پیگیری وظایف و از جمله درآمدزایی بیشتر را فراهم کرده است.
سیدمحمدعلی جنانی نداشتن نقشه راه در رابطه با برون‌سپاری را از مشکلات تأمین‌اجتماعی برشمرد و افزود: درمواردی شاهد مقاومت در بخش‌هایی از سازمان در رابطه با برون‌سپاری امور به کارگزاری‌ها هستیم و در شعب مختلف میزان برون سپاری در مواردی به صورت سلیقه‌ای انجام می‌شود.
وی بهبود وضعیت تشکیلات کارگزاری‌ها در حوزه ستاد و صف تأمین‌اجتماعی را خواستار شد و گفت: رفع مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کارگزاری‌ها نیز از دیگر مواردی است که باید برنامه‌ریزی مناسب در رابطه با آن صورت گیرد.
در ادامه این جلسه تعدادی از مسئولین کارگزاری‌های رسمی تأمین‌اجتماعی استان تهران نیز به بیان مشکلات و چالش‌های این حوزه پرداختند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۲۲:۱۸
خبرگزاری تامین اجتماعی92/2/23 |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید